veda sözleri

Veda Sözleri,Resimli Veda Sözleri 
 Hikâyesi olan şarkılar ne güzel, hikâyesi olan insanlar gibi...
 Beni çıkardığında anlamın bozulmuyorsa, bundan böyle ayrı yazılalım
 Bir kişi veda edecek, sen bütün şehir gitmiş gibi sanıcaksın.
 İçindeki mutsuzluğa veda edemez insan...
 Hep duyarım arkamdan zaman denen kanatlı arabanın hızla yaklaştığını.
 Ben yanında değilken, beni aklına getirme.
 Hasret acı verse yine de

Elveda veda

 Sizin gibilerin ihanetidir, bize zafer meyvelerini kaybettiren.
 Korkak defalarca ölür. Cesur bir insansa bir kere ölür.
 Yitirecek birşeyin olmayınca yaşamak kolay.


 “Dostun kalitesi kavgada, 
Aşığın` kalitesi 'veda'da belli olur.”
 Bana son dokunuşun olduğunu
Bilseydin, bir başka sarardın
Bambaşka sarılırdın
Aşk ile muhabbet ile değil,
Kefen sarar gibi sarılırdın.

 İçimde 
Her şeyi kucaklamaya hazır
Bir sevgi var
Ve dokunduğu
Her şeye bulaşan
Bir keder..
 Herkes 
Kendi şarkısını söylüyor
Ve söyleyecek
Issızlıkta
Sesini duyurmaya çalışarak
 "Sana veda edemiyorum ama kavuşacak gibi de değiliz."
 Ya düşündüğün herşey bir yanılgıdan ibaretse!
 Ben her yerimi kanatarak yaşadım bu dünyada
Onun için uzun vedaya hakkım var
Hayata uzun bir vedaya...
 Yeni arkadaşlar, yalnızca veda edilecek ve acı verilecek daha çok insan demek.  
 ...ağladık. Kaybettiklerimize, yaşayamadıklarımıza, hatalarımıza...
Ayşe Kulin
Veda,
 Hayatın boyunca seveceğin bir hayale sahipsin.O tamamen seninken kaybettin onu.
 Biz de hiç gelmemiş birine veda etmeye çalışıyoruz.
 Vefa bileni biriktirmek lazım, 
Veda bilen çok hayatta,
Gönülden konuşanla kelam lazım, 
Ağzıyla konuşan çok hayatta...

 İnsan umutlarına nasıl veda edebilir ki?
 Bir şeylerden kopmak çok acıtsa da, kendine gelebilmen için onlara veda etmen gerekir.
 Herkes bir hoşçakal kadar yalnız,
Herkes bir veda kadar kimsesiz duruyor kapısında zamanın.
 Büyük insanlar veda ederek, küçük insanlar ihanet ederek gider.
Herşeye veda ettim,

Fakat Senden Kalanlar, Hala olduğu yerdeler.

0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski