Vefasız Sözler 2019

Vefasız Sözler 2019,Resimli Vefasız Sözler
En çok neyden nefret ederim bilir misin?
Veda etmeden gitmekten
"İstanbul vefasız bir sevgiliye benzer." ...
"Sana hep ihanet eder ama sen yinede sevmeye devam edersin."
 Kaldım ayakta kara bahtım gibi eyvah!
Kim başa çıktı ki ben çıkayım o vefasız ile.

 Sana bırakıyorum ya Rab kendimi, geleceğimi ve yüreyimi hoyrat rüzgarlara, vefasız insanlara ezdirme beni..
 Böyle mi esecekti son günümde bu rüzgar.
Bütün kuşlar vefasız ve artık mevsim son/bahar...
 Kastın azabına düştüm
Bir vefasız yare düştüm ...
 Meyil verdim bir vefasız Leyla'ya,
Mecnun olup çöllerinden usandım.
 Güven;
Elbet güvenmek gerek.
Vefâsız - dönek;
Sâhi sana ne gerek !..
 "Gerçek başarı, Allah katında adınızın münafık yerine mümin, asi yerine müslim ve vefasız yerine vefakâr olarak yazılmasıdır"

Mevdudi
Ben bu gece beklemekten yorgunum,
üstelik bile bile gelmeyeceğini..
yine her zamanki gibi..! 
 Para! Vefasız aşkın kaynağı

 Yoruldum işte...
Bir şey yaparak değil
Severek, düşünerek, özleyerek
Öylece oturarak yoruldum
Görünmeyen,anlatılmayan
Anlatılsa da duyulmayan yükten
Boş kalabalıktan, vefasız dünyadan
Bedenime ağır gelen gönülden
Velhasıl en çokta kendimden, yoruldum.
 Bu kahpe dünyanın sonu vefasız
Beş günlük ömrünü geçir kavgasız
Diyorlar Veysel'e sersem kafasız
Başımda duman var kar belli değil.
 Dostun az olmasından korkma,
Vefasız olmasından kork.
Yapılmayan, yerine getirilmeyen sözde hayır yoktur.
 Anlamayanlar için dilini, vefasızlar için yüreğini yorma.
 Çok sevdiğin halde, uğrunda her şeyi göz aldığın halde hala bunun karşılığında vefasızlık görüyorsun yanlış kişiye değer veriyorsun. Unutma fazla verilen değer, başı yere eğer.

 Her çiçeğin boynunu büken bir mevsim, her insanı hayata küstüren bir vicdansız vardır. -Küçük İskender-
 Gönlü bol olmayınca malın, vefa olmayınca arkadaşlığın, karşılık olmayan bir aşkın hayrı olmaz.

 Dünya ne hale gelmiş bugün seni seviyorum diye gözlerinin içine bakanlar, yarın kendine iyi bak deyip yoluna bakıyorlar.
 Bunca vefasızlıktan sonra, bazılarının ederi kalmadı gönlümde; kaça deseler hiçe sayarım. -Özdemir Asaf-

 Aklını başına al da, fani olan bu dünya zindanında kimseden vefa arama. Bu dünyanın vefası bile vefasızdır. -Hz. Mevlana-
 Vefalı insana insan gibi muamele eden bu kalp, vefasız olanı da hak ettiği gibi uğurlamasını bilir elbet.

 “Eğer birileri seni geleceğinde görmüyorsa, onları geçmişte bırakmanın vakti gelmiş demektir.” -Elif Şafak
 “Bir kızın en sevdiği sarkıyı iyi dinleyin, çünkü orada tüm söylemeye korktuğu şeyler gizlidir.” (Ayşe Kulin)
 Vefasız olanı oluruna bırakmalı.
O, olduğu kadarıyla devinip duracak hayatta.
Sevgisiz, kalpsiz ve vefasız..
O kadar.
 ...Bu kadar vefasız olmasa kalbimiz, içimiz alev topuna döner...
 Bilmem tecellimi yoksa ki kader,
Beni bir vefasız yâra yazmışlar..




























0/Yorum Yaparsanız Seviniriz/Yorumunuz Var

1) Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2) Yazım ve dil bilgisi kurallarına mümkün olduğunca dikkat ediniz.
3) Kullandığınız üslubun sizi yansıttığını unutmayınız.


Daha yeni Daha eski